We gaan weer op reis!

30 oktober 2023 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Welkom allemaal, op onze nieuwe blog. Ook welkom aan alle volgers die zich al hadden ingeschreven voor onze reis in 2016. We gaan weer op reis! Dit keer naar Zuid-Amerika.

Gezellig dat jullie ons gaan volgen. Hier zullen we al onze avonturen uitschrijven, gepaard met mooie kiekjes, hopelijk.

1.5 jaar geleden ontstond het idee om naar Patagonië te gaan, en dit is uitgegroeid tot een mooie reis van 3 maanden door 5 landen. Op werk is het geregeld, alle spulletjes zijn gekocht en een globale planning is gemaakt. Tussendoor besloten we ook nog even te verhuizen naar Wijk aan Zee, maar daar zijn we helemaal gesetteld. We hebben zojuist de deur achter ons dicht getrokken en we zijn nu op Schiphol. Op naar het avontuur.

De rugzakken wegen 12.6 kg (Emmy) en 14 kilo (Tim), dus bepakt en bezakt gaan we via Parijs naar Buenos Aires (Argentinië). En vanuit daar direct door naar Ushuaia, de zuidelijkste stad ter wereld.

Het einde van de wereld, maar het begin van onze reis.

1. Wendy:
    30 oktober 2023
    Ik wens jullie een fantastische reis!!!!!!!!!! Dat gaat vast lukken; het is zo prachtig daar!!!!!
  2. Anne Camphuijsen:
    30 oktober 2023
    Cool! Ushuaia is heeeel leuk! Je kan een stempel voor je paspoort halen met ‘zuidelijkste punt van de wereld’. Bij het lokale VVV kantoortje.
  3. Rita:
    30 oktober 2023
    Heel veel plezier naar jullie fantastische bestemmingen. Het wordt vast weer prachtig, ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's 😊 dag lieve schatten, goede reis😘😘😘
  4. Ilse Thorborg:
    Wat gaaf!!!!! Ik ga jullie enorm ontzettend volgen 😍
    Geniet ervan en goede reis!
  5. Charlotte:
    30 oktober 2023
    Geniet van jullie reis! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen! Goeie reis !
  6. Suzanne:
    30 oktober 2023
    Het is eindelijk zo ver!! Goede reis en geniet ervan!
  7. Helen:
    30 oktober 2023
    Wat gaaf heel veel plezier 🤩
  8. Joyce van Gelder:
    30 oktober 2023
    Woehoe!!!! Daar gaan ze!!!😍😃😃 Geniet van jullie reis, en ik heb nu al zin om al jullie verhalen te lezen en foto’s te bekijken!! Dikke knuffels🥰🥰🥰🥰
  9. Nicole Loogman:
    30 oktober 2023
    Wat gaaf! Veel plezier en ik kijk uit naar de verhalen! Xx
  10. Yvonne:
    🥾🥾🎒🎒 Fijn dat jullie ons ook weer allemaal meenemen. Ga en Geniet 💝
  11. Aad bestenbreur:
    30 oktober 2023
    Heel veel plezier en veel mooie ervaringen.
  12. Marianne:
    30 oktober 2023
    Heel veel plezier! Goede reis en vooral heel veel genieten en ervaringen opdoen😘😘
  13. Janine Thorborg:
    Heel veel plezier!!! We gaan jullie verhalen volgen 😘
  14. Marjolein:
    30 oktober 2023
    Yes! Het avontuur gaat beginnen. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Goede vlucht! 🛫
  15. Saskia:
    Heel veel plezier! Ga lekker genieten ✈️🌴😍🎉
  16. Carla:
    30 oktober 2023
    Het gaat vast weer een prachtige reis worden. Heel veel plezier.
    Geniet ervan
  17. Barbara:
    30 oktober 2023
    Yes! Het is zover, goede vlucht!
    Benieuwd naar jullie belevenissen 😊
  18. Louise Snoek - van Maris:
    30 oktober 2023
    Wat een mooie reis gaan jullie maken, heel veel plezier en een mooie, veilige vakantie.
  19. Karin:
    30 oktober 2023
    Het zal ongetwijfeld weer een mooie reis met mooie verhalen en foto's worden! Kijk er nu al naar uit!
    Heel veel plezier en geniet er lekker van
    Xxx
  20. Mirjam:
    30 oktober 2023
    Veel plezier en geniet van die mooie reis. Ben heel benieuwd wat jullie van Aqua Azul gaan vinden als jullie daar heen gaan tenminste 🤪
  21. Klaas:
    30 oktober 2023
    Na een gezellige zondag met de hele fam. (Ik was al een beetje jarig) was het een mooi afscheid van iedereen. Na een paar uurtjes in bed, jullie veilig op schiphol afgezet en daar afscheid van elkaar genomen voor 3 maanden. Geniet lekker met elkaar van deze weer mooie reis en laat ons mee genieten van jullie mooie verhalen en foto's.😘😘
  22. Merel:
    30 oktober 2023
    Hele goede reis! Veel plezier :)
  23. Martha:
    30 oktober 2023
    Wens jullie een geweldige reis😊en kijk uit naar jullie verhalen 😍
  24. Annemiek:
    30 oktober 2023
    Heel veel plezier samen. Wat een geweldig avontuur weer. Kijk uit naar jullie mooie verhalen.
    Goede reis.✈️😘
  25. Robyn:
    Wihoeee! Het is zover!!! Heel veel plezier saampjes 😘
  26. Rob handgraaf:
    30 oktober 2023
    Wooow wat heerlijk Patagonia is geweldig
    Doen jullie goed, pak je momenten 👏🏽💪🏽👌🏽🙏🏼☀️😀💋
  27. Mabel:
    30 oktober 2023
    Wat stoer van jullie dat jullie weer meer gaan ontdekken van de wereld. Fijn dat ik weer toegevoegd ben om jullie reis te volgen. Heel veel plezier, geniet er lekker van.
  28. Anja:
    30 oktober 2023
    Zal zeker weer een prachtige reis worden. Maak er een mooie tijd van en heel veel plezier samen. Te leuk om jullie te volgen en ik kijk uit naar jullie belevenissen. xx
  29. Jolanda:
    31 oktober 2023
    Geniet van al het moois dat op jullie pad gaat komen en van de vrijheid om mee te bewegen met dat wat zich aandient! Ik vind het helemaal leuk om jullie hier te kunnen volgen. Veel plezier!
  30. Hanny:
    31 oktober 2023
    Heel veel plezier deze reis! Geniet van al het moois en maak onvergetelijke herinneringen! Ik geniet mee!
  31. Yvonne:
    31 oktober 2023
    Wens jullie een geweldige reis en heel veel plezier samen. Geniet van al het moois wat jullie tegen komen, zo fijn om mee te reizen via jullie fantastische reisverhalen!
  32. Ineke:
    31 oktober 2023
    De reis is begonnen, ik wacht weer op jullie prachtige verhalen, veel plezier 🥰