De laatste uurtjes voor ons grote avontuur

31 oktober 2015 - Santpoort-Noord, Nederland

De laatste uurtjes zijn aangebroken.. het lange wachten is eindelijk voorbij en morgen is de grote dag aangebroken. Om kwart voor 1 vertrekt ons vliegtuig richting Hong Kong en begint ons grote avontuur.

De afgelopen weken zijn super snel voorbij gegaan, vooral omdat we zijn overspoeld met lieve berichten en natuurlijk verrassingsuitjes. Met als hoogtepunt ons surprise feestje in Suomi 24 oktober. Wat een verrassing was dat, en wat hebben we genoten! Iedereen heel erg bedankt!

Alle "backpackers"spulletjes zijn gekocht en alle belangrijke dingen zijn geregeld (uiteindelijk..). De tassen zijn gepakt en maken zich klaar om een jaar lang ons hebben en houden te zijn. Na heeeel wat stress (bij Emmy) en heeeeel veel lijstjes (ook Emmy) weten we heel zeker dat we alles bij ons hebben en kijken we super veel uit naar het onbekende.

Via deze weg willen we iedereen bedanken voor alle lieve berichten, kaartjes en belletjes. We gaan ons best doen om jullie op de hoogte te houden van onze avonturen!

Tot snel!

1. Mabel:
    31 oktober 2015
    We hebben je van middag nog zien lopen in het dorp. Laatste ere rondje.
    Heel veel plezier geniet ervan en we zijn benieuwd naar je verhalen.
    Goede reis
  2. Annemieke:
    31 oktober 2015
    Laatste nachtje in Holland.. Heel veel plezier!! Goede vlucht naar het verre weg en geniet ervan!! Tot volgend jaar!! Xxx
  3. Helen:
    1 november 2015
    Nog een paar uurtjes hele goede reis en lekker genieten van al dot moois waar jullie naartoe gaan . Lxxxxx
  4. Mirjam:
    1 november 2015
    Geniet ervan en laat alles maar tot je komen. ❤️
  5. Sabine:
    Lieve Tim en Emmy,

Goede reis, succes met het afscheid en heel veel plezier op jullie fantastische reis!

Dikke kus Sabine
  6. Nicoline:
    Emmy en Tim,
    Heel veel plezier!!! groetjes Nicoline
  7. Sharon:
    1 november 2015
    jeetje, het is alweer zo ver! een hele fijne en veilige reis gewenst, en ik ben benieuwd naar de verhalen van alle geweldige dingen die jullie gaan zien en ervaren! liefs!