Welkom op mijn reisblog!

18 september 2015 - Santpoort-Noord, Nederland

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    18 september 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Karin:
    20 september 2015
    Heel leuk gedaan Emmy, we gaan hem zeker bijhouden. Jullie natuurlijk een heel goed, mooi, spannend en avontuurlijk jaar toegewenst........maar we zien elkaar nog wel voor vertrek. Toppie gedaan.
  3. Rita:
    21 september 2015
    Nou het gaat nu toch wel heeeeel erg dichtbij komen, het begint al aardig te kriebelen bij jullie. Wat een superreis gaan jullie maken, ik ben niet jaloers want ik gun het jullie ;-)
    Hier hebben jullie heel veel en heel hard voor gewerkt, ik hoop dat deze reis aan al jullie verwachtingen gaat voldoen. Maar........... daar ben je zelf bij toch? Je weet mijn motto allang maar bij deze nog een keer; het leven is 1 groot feest, maar je moet wel zelf de slingers ophangen! Go for it .............. xxx
  4. Sabine:
    10 oktober 2015
    Lieve Emmy en Tim,

Nog ffies en het is zover...hoop dat jullie een fantastische ervaring rijker zijn na dit reisjaar! Em, ik zal je missen bij de Zoet!
    xxx Sabine
  5. Mirjam:
    18 oktober 2015
    ben jaloers maar heb het allemaal gelukkig ook al gezien. Wens jullie net zoveel plezier als dat wij er gehad hebben! Geniet en laat het over jullie heen komen Ben benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen. Xx
  6. Carin & Ronald:
    30 oktober 2015
    Nog twee nachtjes slapen en dan is het zover. Beginnen jullie aan een ontdekkingsreis. We kijken uit naar jullie verhalen en foto´s. Maar het belangrijkste is dat jullie van de reis genieten.